Abonează-te la newsletter-ul nostru
și profită de 10% reducere la următorul pachet de servicii comandat!
Prin abonare declarați că sunteți de acord cu Politica de Confidențialitate
și profită de 10% reducere la următorul pachet de servicii comandat!
Prin abonare declarați că sunteți de acord cu Politica de Confidențialitate
În scurt timp veți primi un e-mail de confirmare. Vă rugăm să faceți click pe link-ul din e-mail pentru a vă confirma cererea de abonare.
PROGRAMĂRI CLINICĂ
LOCAȚIA NOASTRA
Programarile telefonice (Tel.:0728483357) se pot face in timpul Programului de lucru cu publicul (respectiv: 08:00 - 20:00), iar programarile online se pot face prin intermediul website-ului nostru: www.next2uclinic.ro/new/programari-online/, avand in vedere limita locurilor disponibile care apar in sectiunea de Programari pe website. In zilele declarate Sarbatori Legale nu se fac programari si tratamente.
Va rugam insistent sa respectati ora programarii Dvs., avand in vedere ca intarzierile mai mari de 15 minute, de la ora programata, dintr-o sedinta de minim 30 de minute, pot conduce la anularea sedintei respective si pierderea acesteia sau la reducerea sedintei ca timp, avand in vedere programarile pentru alti pacienti deja existente si care incep imediat dupa expirarea sedintei respective.
Va rugam sa respectati orele programarilor Dvs., pentru a ne ajuta pe noi sa respectam pe toti pacientii nostri.
Reprogramarile sunt permise doar cu acordul partilor si doar in situatii de urgenta, cu minim 24 ore inainte de data si ora programarii. In cazul in care pacientul nu se prezinta deloc la sedinta programata, si nici nu anunta telefonic in timp util ora sosirii la tratament, sedinta va fi considerata efectuata avand in vedere blocarea activitatii Clinicii pe perioada respectiva, fluxul programarilor zilnice si imposibilitatea decalarii sau amanarii tratamentelor pentru pacientii programati imediat dupa respectiva sedinta. Astfel, Sedintele din pachetul de tratament/sedintele individuale pot fi decalate cu maxim 1 saptamana, dar doar in situatii de urgenta agreate in avans cu Clinica.
Pachetul de tratament/sedinta individuala se plateste in avans pentru a putea asigura confirmarea rezervarii duratei zilnice a tuturor tratamentelor pacientilor nostri.
Pachetul de tratament/sedinta individuala se pot plati direct la Receptia Clinicii sau online cu cardul - fie prin POS-ul Clinicii sau prin online-banking.
Pachetul de tratament/sedinta individuala se platesc in ziua programarii acesteia.
Pachetul de tratament/sedinta individuala pot fi suspendate in caz de forta majora, de exemplu din motive medicale (de ex. imbolnaviri, accidente, concedii medicale, evenimente familiale extraordinare) ale personalului Clinicii sau ale pacientului, tratamentul putand fi reluat la incetarea cazului de forta majora.
Sedintele anulate fara un motiv intemeiat (cum ar fi probleme medicale, accidente, etc.) cu mai putin de 24 ore inainte de data si ora programarii, se vor considera efectuate.
Tipul tratamentului, deja stabilit prin Foaia de Tratament, se poate schimba pe parcursul sedintelor doar la recomandarea medicului specialist.
Daca pe parcursul derularii sedintelor pacientul renunta fara un motiv intemeiat la tratamentul stabilit prin Foaia de Tratament si care a fost deja achitat integral de pacient, suma ramasa din valoarea deja platita se va putea converti in alte servicii disponibile in cadrul Clinicii sau se va putea transforma sub forma unui voucher ce va putea fi folosit de pacient pentru serviciile disponibile din cadrul Clinicii in maxim 30 de zile de la data respectiva.
Pachetul de tratament recomandat de medicul specialist contine sedinte de terapie care trebuie efectuate consecutiv. Asadar, sedintele se programeaza succesiv pentru tot pachetul de tratament cu eventualele pauze recomandate.